snazim sa
kozicka
uz rok chodim pravidelne - kazde tri mesiace, na krvne testy kvoli mojej zavislosti od pervitinu, viem ze sa to zlepsilo, za posledny rok som si dala iba raz a to pred 9 tyzdnami, o dva dni mam ist zas na testy, chcem sa opytat ci je nejake riziko ze sa mi tam objavia stopy uzitia, alebo je pravda, ze sa to v krvi drzi len 3 dni. dakujem

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, po takové době budou už testy negativní (v krvi by se stopy našly po cca 3 dnech, v moči až týden, vyjímečně déle). Z testů mít tedy obavy nemusíte, to ale asi není to nejdůležitější ne? Důležité je, proč jste si měla potřebu po takové době dát a co Vás zastavilo, abyste zas nezačala brát pravidelně. O tom byste určitě měla mluvit s tím kdo se o Vás v tomto směru stará (terapeut, lékař?). Pokud nikoho takového nemáte a neabstinujete jen na efekt pro rodiče, ale myslíte to vážně, uvažovala bych být Vámi o tom, nějakou odbornou pomoc si najít (např. ambulantní doléčovák). Vyhnete se tak dalším relapsům a nebrat pro Vás nebude taková dřina.