lsd
anonym
zdravim, chtel bych se zeptat jak moc je velka pravdepodobnost pri prvnim uziti lsd - tripa ze se ve me neco pokazi, myslim tim psychicky. Uz dlouho hulim jonty, zatim sem nemel nic tvrdsiho. Chtel bych ale zkusit lsd. Ale bojim se tech nezadoucich ucinku jako je zblazneni atd. Uz sem si o tom dost precet ale tohle sem se nejak nedozvedel, Citim se normalne, co myslite zkusit nebo ne?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, asi nečekáte, že Vám napíšeme "jasně, zkuste to, je to parádní nápad". Rozhodnout se musíte sám, žádná statistika okolo toho neexistuje. Pravda ale je, že halucinogeny jsou velká zátěž pro psychiku a pokud z nich máte strach, můžete si tak nevědomky přivodit nepříjemné stavy sám, protože je prostě budete očekávat. To se stává dost často. V krajním případě se pak mohou rozjet do nějaké trvalé poruchy. Podvědomě se LSD bojíte, tak proč to překonávat a hrát si na hrdinu?