antidepresiva a drogy
katka
ake nasledky ma branie drog ked ten dotycny bere aj antidepresiva???konkretne su to drogy ako pervitin, uzivanie je ale zriedkave, mozno tak 2krat mesacne, sem tam marihuana,extaza mohli by ste mi prosim vas aj opisat nasledky, ak teda nejaku su...a tak vsetko o otm by som rada vedela

Odpověděl: Jakub Minařík
Kombinace antidepresiv a drog může být poměrně nebezpečná. Zvláště pak MDMA (extáze), která má velmi nepříjemné, dokonce potenciálně smrtelné interakce s většinou antidepresiv. Kombinovat nedoporučuji. V případě, že kamarád se nedokáže zdržet užití MDMA měl by antidepreva předem vysadit a to v závislosti na rychlosti jejich eliminace 1-5 týdnů předem. Ostatní drogy jsou v kombinaci s antidepresivy méně nebezpečné, i když riziko nebezpečné až fatální interakce existuje vždy. Existuje také riziko zhoršení základního onemocnění - například vlivem anxiogenního efektu pervitinu, může také zhoršit depresi, ... Doporučuji nekombinovat.