pritelkyne asi bere
Argot
Dobrý den.Přítelkyně se se mnou po 10 letech rozešla.Je úplně jiná agresivní ,krutá,hubne.Krátce před rozchodem sem jí oběvil 3 malé zarudlé skvrny na vnitřní straně stehen.Nedokázala mi odpovědět od čeho je má.Začaly se bezdůvodně ztrácet peníze a pak sem u ní našel takovou malou plechovou krabičku.Máme 6 letého syna a já nevím jak jí pomoct.Už se se mnou rozešla a našla si jineho přítele,jeho kamarád v drogaách už jel.nevím co mám dělat poradte byla moc hodná a já jí mám pořád rád.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, zarudlé skvrnky na stehnech nejsou zrovna typickým znakem užívání drog, ale ostatní by tomu klidně napovídalo. Nejlepší cestou je se přítelkyně zeptat, jestli bere drogy, nebo co se s ní děje. To, že Vás opustila je jedna věc, ale minimálně byste spolu měli komunikovat kvůli synovi. A pokud bere drogy a má ho v péči, je to také na pováženou. Měl byste mít přehled o tom jak se o něj stará a pokud by toho nebyla schopná a opravdu by brala pravidelně drogy, pokusit se situaci řešit domluvou a v krajním případě převzetím syna do péče. On je totiž ten, koho její braní drog může nejvíce poškodit.