andys
Dobrý den,nikdy jsem drogy nebrala,ale chci to strasne moc skusit.Obcas si dam mařku,ale to je tak vsechno.Videla jsem sposutu filmu o drogach,ctu jenom knihy stouto tematikou,ale nic ztoho me neodradilo.Stejně mi to příde jako skvělá věc,kterou bych chtěla skusit.Chtěla bych zažít ten pocit,poslednich par mesicu nemyslim na nic jiného. Lidi z mého okoli nefetuji,jsou proti tomu.Nikomu jsem nikdy moje pocity nerekla,ale mam obavy,že už to dlouho nevydržim a něco si koupim.Co mam dělat?Děkuji za odp.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, Vaše otázka rozhodně není zbytečná, jen je dost těžké na ni odpovědět. Jestli jste četla už všemožnou literaturu, která se týká drog, znáte jistě všechna jejich rizika a je tedy zbytečné Vám je tu opakovat. Pak je na místě položit si otázku, proč máte tak velkou potřebu riskovat a zkusit drogy? Co Vám v životě schází, co hledáte v drogách a jestli by nebylo lepší najít to někde jinde, na trvalo. Za drogy totiž vždycky zaplatíte víc (obrazně, nejen penězi) než kolik z nich získáte. A zisky jsou většinou jen dočasné...Možná si kromě literatury také přečtěte některé dotazy tady na poradně, které pášou dlouhodobí uživatelé, ať víte co Vás pravděpodobně čeká, když neodoláte.