kokain,ext.
Jiřina
Hezký den přeji,jen se chci zeptat,jak dlouho po užití kokainu nebo extáze zustává tělo"špinavé".A jestli je hodně duležitý,aby byl chlap čistej,když chce miminko,přítel tvrdí,že záleží hlavně na ženský s tím souhlasím,drogy neberu,ale co on?děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, extáze je v organismu detekovatelná max. 14 dní, u kokainu jsou to max. 2 dny.(Záleží to na intenzitě a délce předchozího užívání). A přítel má pravdu v tom, že pro zdravý vývoj budoucího dítěte je důležitá především matka. Na vašem místě bych se spíše zaobírala tím, jestli chci mít dítě a pak ho vychovávat s někým, kdo bere kokain a extázi. (Jestli jsem tedy váš dotaz správně pochopila). Ono se to teď může jevit tak, že s tím přítel žádný zásadní problém nemá a když na věc přijde, tak brát přestane. Ale bohužel není jisté, že to takhle musí zůstat i do budoucna. Vytvořit bezpečné zázemí, v jakém by dítě mělo vyrůstat, je mimo jiné o zodpovědnosti. A ta s kokainem a extází moc nejde dohromady. No, popřemýšlejte o tom.