potřebuju to rychle prosím
ewe
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda je možné že když si podám pervitin nitrožilně že můžu být alergická na nějakou chem.látku která tam je,vžy mám okolo červeno....a takyj sem se chtěla poptat za jak dlouho vám najede stav po požití pervitinu v tabletě a bude to mít stejné účinky??????

Odpověděl: Jakub Minařík
Můžete být alergická, ale může se také jednat o reakci na infekční agens, obsažené v přípravené droze. Spíše bych odhadoval, že při přípravě drogy se dopouštíte nějaké chyby, která vede k k její kontaminaci choroboplodnými zárodky, nicméně jen v malé míře. Příčinou by také mohla být také nedostatečná dezinfekce kůže před vpichem. Jednou si opatříte pořádný absces, nebo jinou komplikaci, včetně nějaké celkové infekce, žloutenky nebo HIV. Pokud se jedná o alergickou reakci, tak riskujete, že jednou ta reakce bude prudká, takže v lepším případě skončíte v nemocnici. Ohledně rychlosti nástupu účinku po užití ústy - je pomalejší, záleží na okolnostech, řekněme, že to trvá rozhodně více než 1/2 hodiny. Může být obtížnější dávkování, je rozhodně moudré vyčkat až nastoupí účinek předchozí dávky, než si dáte další. Jinak byste se mohla ošklivě předávkovat.