Micky
Dobrý den,děkuji za odpověď.Ještě jsem se synovcem nemluvil,jenom s jeho matkou a od té doby co jsem psal se nic podobného neopakovalo.Jeho matka s ním opatrně mluvila,ale nic prý nepřiznal,nebo spíš si nic nepamatuje.Synovcovi je 21 let a je z Teplic v čechách.Jestli je nějaká možnost napsat adresu nebo tel. číslo odborného zařízení,nebo psychiatra.Je mě jasný,že pokud sám nebude chtít problém s drogou řešit sám,těžko ho k tomu přinutíme,ale jeho matka se chce obrátit na odborné zařízení.Díky za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, posílám kontakty na zařízení, kam by se matka mohla obrátit. Jeden typ zařízení jsou tzv. kontaktní centra pro drogov+ě závislé, kde nicméně poskytují také informace a poradenství i rodinným příslušníkům uživatelů drog. Dalším typem zařízení jsou psychiatrické ambulance zaměřené na problematiku závislostí (tzv. AT poradny). Vybrala jsem kontakty z Teplic a okolí, které by mohly být dostupné. Jako první bych asi zkusila obrátit na kontaktní centrum přímo v Teplicích. Držím palce. Kontaktní centrum White Light I. Doubravská 122/5, Teplice, 415 01 telefon: 417 530 788 Bc. Michaela Nekolová http://www.whitelight1.cz Masarykova nemocnice Psychiatrické oddělení - AT ambulance Sociální péče 7, Ústí nad Labem, 401 13 telefon: 477 113 137 MUDr. Zdeňka Staňková http://www.mnul.cz Drug Out Club - Kontaktní centrum pro drogově závislé Velká Hradební 47/13, Ústí nad Labem, 400 01 telefon: 475 210 626 Mgr. Radka Kobližková http://www.drugout.cz Psychiatrická ambulance Kochova 1185, Chomutov, 430 01 telefon: 474 447 638 Protialkoholní a protitoxikomanická poradna Nemocnice, Edisonova 1185, Chomutov, 430 01 telefon: 474 447640