Mariuhana - vliv na cévní systém
Zdenek
Rád bych se vás zeptal na vliv marihuany vůči cévnímu systému jako celku a také konkrétně na vliv v průběhu léčení cévních onemocnění. Doporučuje se při léčení trombózy užívání marihuany vyvarovat stejně jako alkoholu? Snižuje marihuana účinek léků na ředění krve? Děkuji za odpověď. Z.

Odpověděl: Jakub Minařík
Vzhledem k rizikům, která jsou spojena trombosou a s možnými změnami ať již na úrovni srážení krve, nebo v oblasti psychomotorické aktivity a reakce srdce, ... Doporučoval bych vám konopí vynechat, alespoň do doby, něž stav bude spolehlivě dobrý. Mohl byste se dočkat nepříjemných komplikací. Obvzláště s rodinnou anamnesou, o které píšete. Ohledně interakcí konopí s léky - nemám informace, to neznamená, že neexistují, jen nemusí být posané. Na vašem místě bych doporučoval vyčkat alespoň do doby, než se stav docela stabilizuje. Je to dobré doporučení. :-)