toluen
katka
Kolika ml toluenu by se musel člověk asi tak nadýchat, aby z toho byl aspoň trochu mimo? Ale ne zase nějak úplně málo - takový průměr. Z takových 20ml, co se vlastně odpaří po celé místnosti a s otevřeným oknem k tomu by mi snad nic nebylo ne?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Jestli se rozhodnete pro experiment s toluenem, zkuste si prostudovat informace na našich stránkách: http://www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=7 A věřte, že i jedna aplikace Vám natrvalo zničí nemalé množství buněk nejen v mozku ale i dýchacích cestách atd. I to je důvod, proč se o toluenu mluví jako o "droze hloupých". Jinak žádná bezpečná dávka u látek jako je toluen neexistuje. Otevřené okno rozhodně není na škodu, stejně jako domluva, že se na Vás po chvíli někdo zajde podívat. Ale i po několika vdeších se Vám může stát, že skončíte omámená a v bezvědomí s hlavou na kapesníku. Výpary budete vdechovat dál. Nikdo Vám pak nezaručí, jestli se probudíte. Stačí to takhle?