léčba LSD
hole
Dobrý den mam kamarádku která si píchá pervitin už nákej ten rok.Chtěl bych jí moc pomoc, ale nevim jak.Asi s tim moc nanadělam.Sám mam dost bohatý zkušenosti s halucinogenama.Ale už nic neberu vzhled k tomu že neschází moc abych se zbláznil.Čet sem ale Záblesky paměti od Timothy Learyho a tam popisuje jak prostřednictvím lsd napravovali vězně a nebo léčili alkoholiky.Napadla mě věc požít s ní trip a v tom stavu jí narvat do hlavy co je to za svinstva.Myslíte že je léčba za pomoci lsd možná? Jde o to aby při pokušení vzít si tvrdou drogu to v ní vyvolalo vzpomínky z intoxikace lsd.No asi je to celý hloupost on trip je dost nepředvídatelná věc.Ale asi by nebylo na škodu zabývat se výzkumem pro lékařství i když už se asi o to hodně lidí znažilo.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Jestli se nepletu, tak LSD a jeho účinky byly předmětem řady výzkumů. Nicméně pochybuji, že by Vám někdo z odborníků podobnou metodu, jak kamarádku zbavit užívání pervitinu doporučil. Jak sám píšete, trip je dost nevyzpytatelná záležitost. Kdyby to fungovalo tak, jak popisujete, byl by to asi nejlepší způsob, jak lidi závislosti nebo jakéhokoli škodlivého chování zbavit. A jen krátce k tomu Vašemu užívání halucinogennů. Jestli pocit "neschází moc, abych se zbláznil" přetrvává, můžete se obrátit na odbornou pomoc. Mohlo se stát, že Vám halucinogeny otevřeli v hlavě nějaká vrátka, která se nepodařilo zcela zavřít. Občas pomůže terapie nebo psychiatr. Stačí Vám to takhle?