Doplnujici ....
indinet
To ze si vlastne trochu ci vice neco nalhavam je rozhodne asi ta nejvetsi pře mezi lzi a pravdou kterez si hledaji svoje cesty k memu hloupemu oduvodnovani ci zjednodusovani problemu,ktery je stejne mnohem vetsi nez bych si pripustil,,,,to je v prdely,,,,vim ze si muzu lhat ve svuj prospech,,,,vim taky ze pod vlivem ale delam sve zavazky nadale bez nejakych zasadnich vyjimek vyjma tech co ze samotneho uzivani vyplivaji,,,tudiz si to protrpim,,,,asi me to za to musi stat ne?kdyby ne tak to nedelam,,delet ale vedome neco co hluboko zajkoreneno jest ze hloupe,neni asi zrovna dukazem zavislosti to ze me chovani odpovida jen jeden bod definice.No myslim tak jako urcite i ty ze mam sanci ze znam zpusob,,,zbyva jen najic cestu......,,,,a odbornou pomoc jdu vyhledavat dnes ale jen pro to ze chci aby me potvrdily ze su PAKO a to me da klid,,,,vis me totiz uplne netrapi to ze si dam ale to ze si dam i presto ze nikam nevede cesta bez toho vedeti o cili ,kam k nemu, jak vypada ale vyhnouti se ......

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nezpochybňuji, že se snažíte plnit své závazky, i když berete pervitin. Ale to, že Vám braní pervitinu za to stojí, i když si to pak "protrpíte", to, že víte, že to nikam nevede,... to jsou příznaky závislosti. A podle toho, jak o pervitinu a jeho užívání píšete, mám za to, že máte větší problém, než si myslíte. Nevím, kam se chcete obrátit pro pomoc a ani moc nevím, co od té odborné pomoci čekáte - protože vaše myšlenka, že Vám někdo potvrdí, že jste "pako" a půjdete domu... se mi nezdá úplně reálná. A hlavně mi z toho vyplývá, že s tou situací, ve které jste, vlastně až tak moc dělat nechcete... Možná, že až se časem dostanete do ještě větších potíží, než ve kterých jste teď a negativa začnou převažovat, tak se rozhodnete pro nějakou změnu. Zatím se jen snažíte marně se přesvědčit, že závislý nejste a že vlastně nic měnit nepotřebujete. Mě nepřesvědčíte a pravděpodobně ani sebe... jen odkládáte rozhodnutí. Nakonec s tím ale stejně budete muset něco udělat. Zatím přeji hodně štěstí. Když byste potřeboval, tak napište.