Sex a pervitin
Mys
Dobrý den, s přítelem si užíváme sex na pervitinu. Je to úžasný a bezkonkurenční. Chtěla jsem se zeptat, zda to může ovlivnit sexuální život do budoucna. Pervitin bereme v podstatě jen kvůli tomu, sexu se vydržíme věnovat celý víkend...je nám 22 let, chodíme normálně do práce, přes týden se toho ani nedotkneme. Ještě jsem se chtěla zeptat jak poznám, že mi odchází nosní přepážka, krev z nosu mi vubec netece. Jsou ještě jiné příznaky?

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu, je dosti pravděpodobné, že vás pak bez pervitinu nebude sex vůbec bavit. Sex na drogách je prostě jiný, prožitky bývají intenzivnější a bez něj to často pak není ono. Také se vám může stát, že to toho postupně zklouznete, vlastně se to děje pak celkem často. Spousta lidí začíná takhle nevině a postupně se rozjedou, ztratí nad tím kontrolu, pak už nepůjde o sex ale jen o drogy, ... Váš vztah s partnerem se postupně rozpadne. Doporučoval bych spíše užívání pervitinu tlumit a zbavovat se jej. Ohledně přepážky - zkuste coldastop, nosní olej, pomáhá regeneraci sliznice. Jinak postupně sliznice atrofuje, ztratíte čich, ...