TENHLE DOTAZ (NE)MÁ NÁZEV
lARA
První věc , která mne zajímá se týká netovejch stránek: pervitin.cz. Vím,že je doména na prodej a to již delší dobu ale do té doby by přece měla fungovat ale mě nejde se ani přihlásit a vždy mi naskočí e-mail té domény.To jako tedy nefunfuje?! Jinak vám píši po delší době (jak jinak, ještě, že nejste jako já!!! :-) a nic zvláštního se nezměnilo, takže fetuji dál. Samozřejmě stále jen pervitin (zneužitou bylinku konopí samozřejmě nepočítám :-). Změnilo se to, že nejsem se svým přítelem, o němž jsem Vám psala minule. A k tomu se váže, pro dnešek asi poslední dotaz a to kvůli "K", protože tam chodil jen on a tak si tam ted budu muset sama. Jen chci vědět jestli mi dají bez problému nový kontas atd. Zatím se mějte a dík Lara :-)

Odpověděl: Jakub Minařík
Ohledně stránek pervitin.cz nemám pro vás žádné informace, vyjma zjevného faktu, že asi nefungují. Ohledně možnosti výměny v KC - ta funguje normálně, tedy kolik donesete, tolik dostanete, nemáte.li dostanete 1-2, ev. dle odůvodněné potřeby. Parafernálie (rozuměj filtry, vodu a tak) dle množství buchen. Kontejner asi jen v tom pádě, že jste zaregistrovaná jako uživatel služeb. To je celkem jednoduchý proces asi na 5 minut, který dokonce zachovává pravidla anonymity (neužívá se k tomu jméno, ale jednoduchý kód složený ze jména, data, ...). Prošel i testem ouřadu na ochranu osobních údahů. Tak směle do toho, ničeho se nebojte. P.s. Asi nechcete, abych vás přesvědčoval o výhodnosti abstinence, že ne. No kdyby náhodou dorazily obtíže, které by vás nutily k takovým ouvahám, stačí napsat. :-)