Robin
No ale mě de o to, jestli se to před šňupáním nahřívá na lžičce, pač se mi zdá že jo ale on tvrdá že si jenom udělá čáru a šňupne. Je to důležité pač jesi bere tak jenom z hecu a musím mu to nějak vymluvit. Předem dík

Odpověděl: Bára Orlíková
Před šňupáním se pervitin na lžičce nenahřívá. Dokonce se nenahřívá ani když ho člověk užívá injekčně - tehdy se ve lžičce pouze rozpustí ve vodě. Droga, která se před injekční aplikací na lžičce zahřívá, je heroin. Váš kamarád má pravdu, že pokud pervitin šňupe, tak že si jen udělá "čáru" a šňupne. Braní pervitinu není moc dobrý nápad. Je ale dost těžké to těm, kteří ho berou, vymluvit. Připravte se na to, že Vašeho kamaráda to možná zatím dost baví a že na Vaše názory a na to, že o něj máte obavy, nemusí brát ohled. Zkusit to samozřejmě můžete.