Dekuji za odpoved.A jeste otazecku:Kdyz si zahuli kojici matka treba vecer a pak uz male nepripousti k prsu a ostrikava a da ji az vecer na druhy den tak take je to takove strasne???A jeste jsem se chtela zeptat kdyz ma prcek 70% sanci na to byt alergik a astmatik je mozne ze by to marihuana (v obcasnem uzivani)mohla to riziko trosku zmensit nebo potlacit?????Dekuji predem

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že uvedený postup není dobrý. Jediný dobrý postup je nehulit. Neznám žádné relevantní údaje, které by říkali, že pokud kojící matka bude hulit, tak bude mít dítě menší pravděpodobnost astmatu, nebo alergie. Já bych si to neobhajoval a nehledal oporu ve vědě. Pokud kojíte a máte dojem, že si nezbytně potřebujete zahulit, tak to neobhajujte zájmy dítěte. Je to nerozumné stejně, jako se opít, dát si heroin, kokain, nebo kouřit cigarety. Dítěti to nepomůže, spíše uškodí. Na straně druhé, myslím že takhle nerozumné chování není nic tak neobvyklého.