testy
MF
beru piko, asi tak 2krat za dva tydne....ted jsem to ale trochu prehnala....mnela jsem asi tak jednu minuly tyden ve stvrtek,v sobotu,potom ted v uteri a stredu dokopy asi jednu,a v patek pulku carecky....cize to je dokopy 3aj pul carecky za tyden.....tento patek mam jit na testy,mocove....chtela bych vedet ci je mozne ze se to zjisti, je to prece tyden od posledne davky,a jinak to moc neberu....prosim o rychlou odpoved dekuji a jeste, napiste mi prosim vas vsechny mozne testy co se daji delat na drogy, i cas jejich zjisteni....jeste jednou dekuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Pervitin lze detekovat z moči 3 - 21 dní, a to v závislosti na intenzitě předchozího užívání, kvalitě drogy, individuálním metabolismu apod.; při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne. Dále lze detekovat pervitin z krve po dobu 1 - 3 dnů. Testy se nejčastěji dělají z krve, slin a moči. V moči vydrží nejdéle, v krvi a slinách kratší dobu. Testy jsou k dostání v jakékoli větší lékárně a na jednu drogu stojí do 100,- Kč. V tuhle chvíli nelze s jistotou určit, jak Vaše testy dopadnou. Kdybyste potřebovala nějaké další informace, klidně se na nás znovu obraťte.