J
indousek
Muxe existovat takova zavyslot,jejiz definici by podle skutenosti byl presny opak definice zavysleho.Nebo receno jinak.Kdyz podle definice zavislosti na mou osobu neodpovida nic,snad jen sluvko a ne zcela,jsem zavyslej nebo ne??

Odpověděl: Bára Orlíková
Nejsem si zcela jistá, co byste potřeboval vědět. Z Vašeho dotazu není jasné, zda užíváte nějaké drogy, respektive není jasné, proč zkoumáte, zda jste nebo nejste závislý. Pokud definice závislosti sedí jen zčásti, je možné, že se (zatím) o závislost nejedná, ale tím není vyloučeno, že k rozvoji závislosti nemůže dojít. Ale pochybuji, že by se jednalo o závislost, pokud by dotyčná osoba vykazovala úplně opačné znaky než jsou pro splnění definice závislosti potřeba. Kdybyste popsal konkrétněji, o co se jedná a proč to potřebujete vědět, mohla by Vám lépe odpovědět...