anaša-následky
Pago
Dobry večer chcel by som sa vas opytať čo mám robiť,aby sa mi činnosť mozgu vrátila do pôvodného stavu po šiestich rokoch hulenia.Čo sa týka myslenia(rychlosti(,vnimania,pamätania a citenia radosti,empatie,osobné pocity(sebapocítenie(širšieho chápania....Či sa to ešte môže niekedy vrátit a ako sa to dá ovplivniť

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Obyčejně se dá hlava do pořádku spontánně po nějakém čase abstinence, pokud přestanete marihuanu kouřit. Musíte mít trochu trpělivosti. Můžete tomu pomoci, pokud zvolíte nějaký rozumný životní styl - když nebudete užívat ani jiné drogy, pokud pijete alkohol, tak s mírou a nejlépe pokud budete zdravě jíst, normálně spát, sem tam se hýbat... Mohou pomoci taky některé volně prodejné přípravky na povzbuzení nervové činnosti (např. piracetam) nebo bylinné přípravky a vitamíny (vitamín B, magnesium)... nesmíte to ale přehánět, tyto přípravky samy o sobě Vás nespasí, mohou jen Vaši snahu trochu podpořit. Vašemu organismu v tuto chvíli prospěje, když budete vše dělat v rozumné míře :) Přeji hodně štěstí.