vyléčená z pervitinu?
marenkao
Dobrý den.Začnu svůj dotaz trochu z historie.Ve svých 21 letech jsem se vdala za narkomana. tenkrát jsem to nevěděla.Po roce se nam narodil syn a v jeho cca jednom roce jsem ochutnala pervitin a samo že jsem do toho spadla.Už první aplikace byla intravenozně.Do svých 30 let jsem brala pervitin a to až jeden až dva gramy denně.syna mi sebrali v jeho čtyřech letech.Samo že jsem nakonec skončila v kriminále na jeden rok,pak jsem měla ústavní léčbu v Beřkovicích.tam se mi líbilo!Dnes je mi 36,5let jsem čistá jak lilie,pracuji,mám super přítele který je normální o mé minulosti ví.Posledních čtrnáct dní se mi zdá o tom jak mě třeba někdo honí s inzulínkou a chce mi píchnout perník,nebo jsem ve snu zhulená na mraky a je mi dobře,ve svém okolí si všímám lidí,co jsou evidentně sjetí,se zájmem si je prohlížím...Co se to děje? začínám mít špatný pocit a nerozumím tomu

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Stává se, že se tyhle věci i po tak dlouhé době objeví. Většinou se chutě na drogy, sny, vzpomínky,... objevují ve chvílích, kdy se člověk cítí nějak oslabený. Ať už je to například vlivem stresu v práci nebo kvůli nějakým neshodám ve vztahu nebo tím, že je přetížený, má na sebe málo času, má nějaké zdravotní problémy. Občas tohle i po pěti letech abstinence může vylézt na povrch. Není potřeba se toho nějak děsit, je to spíš takový indikátor toho, že si toho na sebe možná nakládáte moc nebo se necítíte z nějakého důvodu úplně spokojená... Nedokážu bohužel na základě Vašeho e-mailu odhadnout, co by mohlo být příčinou této situace. Zkuste nad tím zapřemýšlet, co by to mohlo být. Je možné, že se ve Vašem životě něco mění a že se necítíte tak stabilní. Ale většinou se jedná o přechodnou záležitost, nenechte se tím vyvést z míry, zkuste trochu zvolnit, víc odpočívat a ono se to pravděpodobně po krátké době zklidní. Pokud tušíte, co by to mohlo způsobit, tak budete vědět, že v podobných situacích se ty vzpomínky a sny mohou objevit a budete na to to víc připravená a nezaskočí Vás to. Kdyby Vás to pronásledovalo nějak dlouhodobě, tak napište a zkusíme něco vymyslet. Pokud by to bylo dlouhodobější, je docela dobré vyhledat nějakou odbornou pomoc - domluvit si například několik setkání u psychoterapeuta a promluvit si o tom, co se s Vámi teď děje... ale to zatím předbíhám. Přeji hodně štěstí a držím palce a kdyby Vám bylo nějak ouzko, tak napište.