jak vyléčit mého manžela
prosím o radu jak vyléčit mého manžela s alkoholové závislosti. pije skoro denněmusí mít každý den alespon pivk tomu hodně kouří denně 40 bere mi tajně peníze a kupuje si tvrdý alkohol,potom si ho schová a myslí si,že to na něm nikdo nepozná,že je opilý.Je agresivní,ubližuje nán ,už mě několikrát zbil,Ráno dělá jako by se nic nestalo. už na to nemám nervy.

Odpověděl: Jakub Minařík
Doporučil bych vám v první řadě přestat tolerovat manželovi jeho chování. pokud bude opilý a agresivní, tak bych doporučil zavolat policii, resp. mu oznámit, že to uděláte, pokud se to ještě jednou stane. Asi bych se pokusil poradit s jaho praktickým lékařem, jak v takové situaci postupovat. Ale doporučoval bych vůči němu, resp. jeho opilosti a agresivitě tvrdý postoj. Jinak se situace nezmění a bude se jen zhoršovat. Kliedně ještě napište, myslím, že budete potřebovat rad více. Pokud by se jednalo o právní rady směřujte je na Báru Orlíkovou, nebo Janu Marečkovou.