jak dál? co dál? pro pí Marečkovou
sestra
Děkuji za odpověď mamča by určitě uvítala nějakou poradnu je vážně už na dně a ještě ke všemu jí to vše komplikuje její přítel, kterej jí vůbec nepodporuje. Region může být Praha, Střední čechy, ale pomoc bude hledat kdekoli nezáleží až zas tak na regionu. Děkuji Vám moc

Odpověděl:
Zdravím vás, pokud je pro mámu dostupná Praha, je možností docela hodně. Posílám vám kontakty na zařízení, která se specializují na poradenství a pomoc rodinným příslušníkům závislých. Tak ať si tam máma zavolá a domluví si konzultaci. Je to určitě to nejlepší, co za současného stavu věcí může udělat. Držím palce a rádo se stalo:) Jana Denní stacionář - SANANIM Janovského 26, Praha 7, 170 00 telefon: 220 803 130 fax: 266 711 211 Poradna pro rodiče - SANANIM Školská 30, 110 00 Praha 1 Tel.: 739 268 527 mail: rodice@sananim.cz Občanské sdružení Anima pro péči o rodiny závislých (psychoterapeutické zařízení) Ambulantní program Apolinářská 4a, Praha 2, 128 00 telefon: 224 968 238 fax: 224 968 239 Prev-Centrum-Centrum poradenství pro mládež a rodiny Ambulantní program Meziškolská 1120/2, Praha 6, 160 00 telefon: 233 355 459 fax: 233 355 459