THC testy
Majkee
V blizke dobe me chce dat otec THC testy,nevim jestli ze slin nebo z moči a chtela bych si na jedny akci dat LSD.Ptam se aby to u me nezjistil,uz sem kuli tem testum 2mesice nahulila tak me to stve..:( jinak dekuju za odpoved. Majkee

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. LSD se v testu na THC nezjistí. Ale i tak si nemyslím, že by to byl dobrý nápad. Pokud jste LSD nikdy neměla, bylo by dost dobré si přečíst o tom aspoň pár věcí, aby se člověk vyhnul možným rizikům a nepříjemnostem. Některé informace najdete na našich stránkách a taky doporučuju se podívat na web Encyklopedie rostlinných drog, kde mimo jiné najdete text "Pokud se rozhodnete zkusit psychedelika" (psychedelika jsou jiný název pro halucinogeny, mezi něž LSD a taky řada jiných látek patří), koukněte na www.biotox.cz/enpsyro/pj3oppn.html. Zatím se mějte a doufám, že budete opatrná. Pokud jste byla schopná dva měsíce nehulit, tak myslím není moc důvodů, abyste nutně musela užívat jiné drogy - zvlášť, když se jedná o látky nebezpečnější než je tráva... ale je to samozřejmě Vaše rozhodnutí.