druh drogy
Jeny
Dobrý den.Našla jsem u své dcery "psaníčko",ve kterém byl ne zcela bílý prášek,nebyl ani zcela bez zápachu a chutněl velice hořce na jazyku.U toho byl ustřižené brčko. Lze z tohoto poznat,o jakou drogu se pravděpodobně jedná?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Podle tohoto popisu bych odhadovala, že by mohlo jít o látku zvanou pervitin. Brčko by mohlo sloužit k aplikaci sniff, tj. šňupáním. K přesné odpovědi by však bylo potřeba udělat rozbor látky. S tím by Vám mohli poradit v toxikologické laboratoři, např. Toxikologická laboratoř, Praha 2, Na Bojišti 3, tel. 224961111, 224911267. Takový rozbor však nebude zdarma. Drogy mají vliv na chování člověka. Doporučila bych Vám pročíst si naše stránky. Z látek, které jsou k dostání jako sypký prášek jsou u nás zneužívány zejm. Subutex (buprenorfin), pervitin (metamfetamin) a heroin. Jestli máte podezření, že dcera užívá drogy, můžete si zkusit s ní o tom promluvit (bez výhružek, výčitek), nejbezpečnější je mluvit o svých pocitech, obavách, namísto hodnocení chování druhého. Nebo se můžete obrátit (sama nebo i s dcerou) na poradnu pro rodiny - v Praze jich je hned několik (www.prev-centrum.cz, www.anima-os.cz, www.sananim.cz), ale bohužel nevím odkud jste. Držím palce, a kdyby bylo potřeba, ozvěte se. S pozdravem, Gabriela Koryntová.