doba intoxikace
emil
dobrýý den, mám takové tušení, že má dcera před pár dny, možná týdny, požila extázy. Chci se zeptat, jak je dlouhá doba nálezu drogy v moči?? Když jí udělám drogový test, jak dlouho se to tam drží?? Děkuji.. prosím odpověd na e-mail.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel odpovědi poskytujeme pouze přes web poradny, nikoli na e-mail. Extáze se dá prokázat ze vzorku moči max do 14 dní, záleží to na předchozí intenzitě užívání. Při občasném užití, které je pro braní extáze typické, bývají testy negativní cca do týdne. Pokud dcera užila extázi více než před týdnem, není pravděpodobné, že test něco prokázal. Bohužel nevím o situaci žádné další podrobnosti, takže konkrétnější odpověd Vám dát nemohu. Jen bych chtěla upozornit na to, že před tím, než se rozhodnete pro test, byste měl vědět, jak se zachováte v případě, že by byl test pozitivní a také jak se zachováte, pokud bude test negativní. Nevím, jaký máte s dcerou vztah, proč máte podezření na to, že užívá extázi, jestli má nějaké problémy, které by s drogami mohly souviset, kolik je jí let... Takže lze těžko říct, co by bylo v jejím případě nejlepší. Když byste potřeboval další informace, napište.