HPV HCV
Stacy
Dobrý den!chtěla bych se zeptat, jestli vadí při léčbě hepatitidy C, když mam ještě k tomu genitální bradavice, kterých se nemůžu zbavit???Léčba mi snad začne někdy na podzim a condylomata léčim neúspěšně asi rok, jak se navzájem snášejí tyto viry a jak léky proti nim?děkuji za odpovědˇ

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, bohužel ani já ani nikdo z mých kolegů není specialista na hepatologii a virologii. Nicméně můžete zkusit svůj dotaz zadat v on-line poradně na webové stránce zaměřené výhradně na hepatitidu C http://www.cecko.cz, kde dotazy odpovídají specialisté na hepatitidy. A také mě napadá, že by možná nebylo od věci se na to zeptat ošetřujícího lékaře, který Vás má v souvislosti s hepatitidou v péči - nedokážu posoudit, jak bude Váš organismus reagovat např. na léčbu interferonem a zda se vaše gynekologické potíže nezhorší.