Pohybuju sa v okolí Zlína Holešova a Bystřice kde teď "bydlím", jako u Bystřice (na Rusavě), mě víc než drogy trápí moje řezání, až skončím s tím tak začnu přemýšlat o koncu s drogama takže zatím enem ty testy dík

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Posílám kontakt na zlínské (také pro jistotu i kroměřížské) kontaktní centrum pro uživatele drog, kde Vám bezplatně udělají ty testy (hepatitida B a C a taky HIV). Vím, že před časem byl problém, že nebyly dostupné rychlé testy na hepatitidy, tak doufám, že Vám případně test někde zprostředkují. Také se můžete obrátit na níže uvedené centrum, které sídlí v Bystřici - tam by Vám také určitě poradili s těmi testy, a kdybyste se náhodou rozhodla uvažovat o nějakém poradenství, které by Vám pomohlo řešit problémy s "řezáním" i s drogami, tak by Vám pomohli i s tím. Zatím přeji hodně štěstí. Pokud byste potřebovala poradit ohledně hepatitidy typu C, je také možné zavolat na tuto bezplatnou linku: Anonymní Linka C 800 333 365 konzultace s lékařem zdarma, od 10:00 do 17:00 hodin, každý všední den. Kontaktní centrum, o.s. ONYX Gahurova 1563/5, Zlín, 760 01 telefon: 774 256 540 Mgr. Petr Netočný http://www.os-onyx.cz Poradenské centrum pro mládež ohroženou drogovou závislostí Ambulantní program 6. května 1071, Bystřice pod Hostýnem, 768 61 telefon: 573 380 000 PhDr. Dagmar Cruzová http://www.spektrum-km.cz Kontaktní centrum Plus Ztracená 64, Kroměříž, 767 01 telefon: 573 336 569 Kamila Adamovská, DiS. http://www.kromeriz.caritas.cz