Zdravim, chtěla bych sa zeptat kde si možu nechat udělat testy na žloutenku a tak, beru už třetí rok a než mi někdo řekl že bych mohla něco mět tak sem si na to ani nezpoměla ale ted sa docela bojim navic mám už druhý rok brigádu v kuchyni a obsluze...to je zlý

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám předat kontakt na nějaké zařízení, kde byste si mohla testy nechat udělat (leckde to dělají i bezplatně). Pokud berete injekčně a máte nějakou zkušenost se sdílením injekčního náčiní s někým dalším, tak tu samozřejmě riziko nákazy existuje. Bylo by dobré si nechat udělat testy na hepatitidu (žloutenku) typu B a C a taky nejspíš pro jistotu na HIV. Napadá mě, vzhledem k tomu, co píšete ve skryté poznámce, jestli jste třeba neuvažovala o nějaké léčbě... Mohli by Vám pomoci jak přestat s užíváním drog, tak i s tím, jak to máte s bydlením a rodinou. Ale nechci Vám samozřejmě do ničeho tlačit, jen si říkám, že je to taky jedna z variant, jak se nedostat do ještě většího průšvihu. Napište mi, odkud jste a taky pár nějakých dalších informací o sobě, a já Vám napíšu, kde Vám udělají ty testy a taky bychom mohly společně vymyslet, co by se dalo dělat dál. Zatím přeji hodně štěstí.