Marihuana=neplodnost??
mira
Dobry den vsiml jsem si ze například moji kamaradi kouri marihuanu velice casto nekteri porad nektery treba jen 2-3 tydne nekteri jenom 1-5 mesicne..zajimalo by me jak je to z rizikem neplodnosti..a zdaly muzou..mit problemy stvorit potomka..sam kourim konopi 1-3 tydne asi 3 mesice a asi nejakou dobu (ne dele nez 5 let) bych v tom chtel pokracovat..zajimalo by me zdaly bych mohl mit problemy zplodit v dospelosti potomka je mi 16 let..

Odpověděl:
Zdravím vás, některé zahraniční studie uvádějí, že pravidelné a intezivní kouření marihuany může snižovat pohyblivost spermií. Také je možné, že v případě dlouhodobého a častého kouření THC pro vás sexuální život jaksi ztratí na atraktivitě... Ale dobrá zpráva je, že v případě abstinence se většinou časem všechno vrátí k normě. No, možná bych se na vašem místě zajímala i o jiné důsledky dlohodobého kouření marihuany, než je jen ta neplodnost. I když se to nezdá, je jich docela dost. (Namátkou jen eventuální zdravotní a právní komplikace). Ale to asi tušíte. Když tak koukněte do rubriky "Halucinogeny - Cannabinoidy a Marihuana a hašiš" na těchto stránkách. Pěkný zbytek prázdnin.