co stim?
lukas
dobry den chci se vas zeptat na to jak se zbavit neprijemnych pocitu z niceho nic mi busi srdce jsem cely rozklepany jako pri treme tyto stavy me optezuji pri kazdodeni praci na tyto stavy reaguju alkoholem po 2pivech se vse sklidni a jemi lip nejsem alkoholik? lecim se na uzkostne stavy dlouho dobe uzivam citalec a risperdal

Odpověděl:
Dobrý den, pokud si dlouhodobě nedáváte ty 2 piva několikrát denně (a jiný alkohol nepijete), tak si nemyslím, že by váš primární problém byl ten, že jste alkoholik. Spíše mi to připadá, že nepříjemné stavy, které prožíváte, souvisí s úzkostnou poruchou, na kterou se léčíte. Alkohol tyto úzkostné stavy dokáže mírnit, ale rozhodně to není to pravé řešení. Už třeba proto, že byste se časem k tomu alkoholismu mohl dopracovat a také obecně není vhodné kombinovat alkohol s psychofarmaky. Určitě zkuste potíže popsat svému lékaři, u něhož se s těmi úzkostnými stavy léčíte. Může vám doporučit další terapii nebo upravit medikaci, abyste se cítil lépe a nemusel své nepříjemné stavy řešit pivem. Bohužel, více toho asi tady na internetu nevyřešíme. Přeji vám hodně štěstí.