Aplikace
gigix
Chtel bych poprosit o radu jak co nejbezpecneji aplikovat nitrozilne Heroin.Jak se ma pripravit a namichat.Blizi se den kdy k tomu prijdu a chtel bych to udelat spravne a neublizit si.Za odpoved dekuji predem....

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dotazy i odpovědi na našich stránkách jsou veřejně přístupné. Domnívám se, že popis bezpečné aplikace drogy je informace užitečná a určená výhradně pro aktuální uživatele drog, proto Vám na Vaši otázku odpovím jen obecně. Intravenózní aplikace (i.v.) je z hlediska zdravotního nejrizikovější, bezpečnější je aplikace sniff (šňupáním) nebo kouřením. U i.v. aplikace hrozí nejen zanesení řady infekcí (mohou vést k abscesu, flegóně, flegitidě), ale také přenos krví přenosných nemocí jako je virus H.I.V., žloutenky (zejm. C a B) atd. Zásady pro bezpečnou intravenózní aplikaci heroinu se neliší od zásad intravenózní aplikace ve zdravotnictví obecně. Je potřeba klást důraz i na přípravu drogy před aplikací, zejm. pak na čistotu (jak drogy, tak náčiní k přípravě i aplikaci, tzn. mít vše své, desinfikované a věci k aplikaci používat jednorázově; drogu před aplikací několikrít pročistit apod.)! Více informací o bezpečné aplikaci Vám mohou poskytnout osobně v nejbližším kontaktním centrum nebo tzv. streetworkeři. S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: Před podobným experimentem bych Vám ještě doporučila přečíst si dostupné informace např. na našich stránkách - o zdravotních rizicích, opiátech obecně i heroinu. Případně na webu www.extc.cz / Zdraví / Průvodce bezpečným braním. Abyste alespoň věděl, do čeho jdete.