TEST NA THC
Scoater
DObrý den Kouřím marihuanu až o techto prazdninach.Pred 10 dny jsem mel 2 prdy a byl sem zhulený a vcera jsem mel jednoho prda a nic jsem nepoznal.Moje mama chce koupit test na moč tak za 2-3dny.Test bude asi tedy pozitivní je něco nejake jidlo enbo mi proadte jak to ze sebe aspon trochu dostat dekuji mockrat

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, THC lze z moči detekovat 1 - 30 dní, výjimečně déle. Záleží na řadě faktorů jako je intenzita předchozího užívání, obsah THC v marihuaně apod. Při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní. Jestli budou testy positivní nesouvisí s tím, jeslti jste měl pocit zhulenosti. Testy zjistí pouze to, jestli se do Vašeho těla dostalo THC. Tím, že se THC váže na tuky, zůstává zjistitelné de facto nejdéle. Ve Vašem případě je opravdu možné, že budou testy positivní. Zajistit negativitu testu Vám nepomohou ani očistné čaje a podobné preparáty. Vypadá to, že Vám záleží na tom, aby byl test negativní. Jde o to, abyste mohl dál hulit, nebo o to, že nechcete ztratit důvěru, nebo o něco jiného? Víte, napadá mě jedna smělá varianta - nebylo by lepší (ale v tuhle chvíli i těžší) upřímně si s mamkou promluvit? Zjistit, o co jí vlastně jde, jak se cítí a čeho se bojí a říct jí, jak to máte s marihuanou Vy sám? Bez přehánění: Co by stalo, když byste jí to narovinu řekl? A co se stane, když bude positivní výsledek testu? Může se stát, že bude výsledek negativní - jak to bude u Vás doma vypadat hned potom, a jak za měsíc, půl roku? Jak Vám bude a jak se budete cítit? S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: Kdyby něco, ozvěte se.