Alkoholismus
Loki
Dobrý den, obrací se na Vás s tímto problémem: Otec mé přítelkyně je alkoholik, peravidelně propíjí výplatu, zdadlužuje rodinu. Z práce chodí pravidelně opilý. Menželka, maminka mé přítelkyně, již uvažuje o rozvodu jen nemá potřebné informace. Prosím Vás co Všechno by měla udělat předtím než požádá o rozvod. Případně mi, prosím zdělte na koho se v takové situaci obrátit. Předem vám děkuji. P. S. K fyzickému napadení zatím, bohudík, nedošlo, ale to je jen otázkou času.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Váš dotaz je spíše právního charakteru (rozvodové řízení) a není v našich limitech ho takto přes internet zodpovědět. Maminka Vaší přítelkyně se může obrátit na některou z občanských poraden, které v podobných případech poskytují bezplatně sociálně právní poradenství. Kontakty na občanské poradny v celé ČR najdete http://www.obcanske-poradny.cz/. Nevím bohužel, z jakého jste regionu, tak Vám nemohu poslat konkrétní kontakt, ale vzhledem k tomu, že poradny jsou v současnosti v každém kraji, nebude snad s dostupností problém. Zatím přeji hodně štěstí.