drogy
julca
Dobrý den mám jeden dotaz jestli mi mužete sdělit co je to za lék nebo drogu om20 je to bílá potahovaná tableta a vevnitř je bílý prášek .Našli jsme ho u neteře . Předem děkuji a naschledanou .p.N

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, podle popisu jde pravděpodobně o lék zvaný OMEPRAZOL, který se používá při léčbě vředů dvanáctníku a žaludku, pálení žáhy apod. Více informací o něm naleznete např. na http://www.lekarna.cz/omeprazol-20galmed-56x20mg-tobolky/. Mezi narkomany může být tento lék užíván v kombinaci s jinými léky (např. diazepam), jejichž účinek zvyšuje. Diazepam je lék užívaný např. k léčbě úzkostí, má však velký potenciál vyvolat závislost. Stačí Vám tato odpověď? Jestli ne, znovu se ozvěte. S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: A také by bylo vhodné, zkusit to probrat s neteří.