Dekuji za odpoved
Bara
Dobry den pani magistro, nize preposilam muj dotaz z 12.7. i Vasi odpoved, abyste se pripadne zorientovala. Problemy s tlakem v hlave postupne ustupovaly, ale trvalo cca. 14 dni, nez zmizely uplne. Akutni to bylo asi prvni 3 dny. Uz je to nastesti v poradku. Myslim, ze uz si to rozhodne nezopakuju... Mnohokrat dekuji za Vasi odpoved i cas a preji hezky zbytek leta. S pozdravem Barbora Bara (12.07.2007 11:40) Dobry den, o vikendu jsem si dala cistou MDMA a druhy den (nedele) mexicke houby. Bylo mi dobre, ale ted mam uz 3 dny zvlastni tlak v hlave, ale jen kdyz pohnu ocima. Zacne mi to tam neprijemne tlacit a hucet. Hned to prejde, ale protoze se vlastne porad divam jinym smerem, tak me to cely den obtezuje. Myslite, ze to jeste prejde? Uz je to 3. den. Mela jsem oboji (houby a MDMA) podruhe v zivote, ale bylo toho dost. Dekuji za odpoved. Bara Bára Orlíková (25.07.2007 15:00:18) Omlouvám se za pozdní odpověď, ale nějak se nám to v poradně nakupilo s ohledem na to, že řada kolegů má dovolenou. Protože se ve Vašem případě jednalo o akutní potíže a už je to delší dobu, tak se jen zeptám, zda to stále pokračuje nebo ty příznaky ustoupily? Myslím, že není nejvhodnější nápad zatížit v průběhu dvou dnů organismus nejprv MDMA a pak halucinogenními houbami. Těžko dokážu diagnostikovat Vaše potíže takto přes internet, ale myslím, že se mohlo jednat o potíže psychosomatického rázu anebo potíže související s krevním tlakem (MDMA zvyšuje krevní tlak, houby ho snižují - Vašemu organismu to mohlo udělat v oběhovém systému trochu zmatek), s vyčerpáním organismu... Hlavně napište, jestli to ještě trvá. Pokud stále pociťujete nějaké nepříjemné příznaky, tak napište a zkusíme vymyslet, co s tím.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Tak to jsem ráda, že to ustoupilo. Pokud byste do budoucna ještě někdy s nějakými drogami experimentovala (což samozřejmě nedoporučuji), tak je lépe drogy nekombinovat a dopřát organismu nějakou dobu na regeneraci. Protože jinak se Vám Vaše tělo odvděčí podobným způsobem, jako jste zažila. Je dobré taky znát účinky a důsledky užití jednotlivých drog a pokusit minimalizovat rizika. Často se stává, že pokud se objeví nějaké potíže, aŤ psychické nebo fyzické, mají tendenci se při dalších užití té samé drogy opakovat... Takže bude asi nejlepší se exprimentům vyhnout. :-)