na to nezáleží
předevčírem sem se Vás na něco moc důležitýho ptal.....je vidět že se opravdu bleskovka....to si vybíráte komu odpovíte a komu ne nebo co??? teď už je jedno stejně už je pozdě!!!!!!!!!!!!!!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Dotazy odpovídáme do dvou dnů, při složitějších dotazech je tato doba až týden. Vzhledem k tomu, že má řada kolegů dovolenou, nestíháme odpovídat dotazy tak rychle, jak bychom si přáli. Váš dotaz se týkal rekonvalescence po mononukleoze a užití pervitinu. Jistě sám dobře víte, že pro Vaši úzdravu je užívání jakýchkoli drog včetně alkoholu hodně nevhodné a jistě by Vám ani z naší strany nebylo doporučeno. Váš dotaz jsem ale pro podrobnější zodpovězení chtěla přenechat kolegovi doktorovi Minaříkovi, který by Vám jako lékař jistě odpověděl nejkompetentněji z nás. Není v našich silách odpovídat dotazy okamžitě a ani to tak nikde neprezentujeme, dotazy odpovídám já i řada mých kolegů navíc ke své práci s drogově závislými klienty, takže proto uvádíme nějaké časové rozmezí, do kdy dotazy odpovíme. Pokud píšete, že už je stejně pozdě, tak předpokládám, že jste si pervitin vzal... Nicméně to je Vaše rozhodnutí a odpovědnost a nemyslím, že by Vás naše odpověď, že to dělat nemáte, i kdyby přišla ještě týž den, co jste dotaz posílal, odradila... Odpovídáme na všechny dotazy a rozhodně si nevybíráme, komu odpovíme a komu ne. Takže věřte, že pokud byste v budoucnu cokoliv potřeboval, tak že napsat můžete a odpověď dostanete.