léky?
Evelína
Našla jsem synovi 3 červené prášky - ještě nerozbalené a byl tam pouze nápis V 13. Mám strach, zda to nění nějaká droga. Nechci se ptát v lékárně. Děkuji za odpověď, pokud budete vědět co by to mohlo být. Ev.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud jste našla tablety, které byly ještě nevybalené z platíčka, tak to znamená, že se jedná nikoli o pokoutně vyráběné tablety (např. droga Extáze - MDMA), ale o léčiva vyráběná standardně. Z Vašeho popisu bohužel nejsem schopná odhadnout, o jaké léky se může jednat - zda je to něco naprosto nevinného nebo zda se jedná o nějaké léky s psychotropním účinkem, které je možné jako drogu zneužít (např. léky ze skupiny benzodiazepinů nebo opiáty). Tyto léky se ovšem nedají sehnat bez předpisu. Možná se nemusíte ptát v lékárně - možná by stačilo, kdybyste se zkusila na to zeptat syna, třeba by Vám řekl, co to je za tablety a zjistila byste, že se o nic závažného nejedná. Nevím bohužel, kolik synovi je a jestli z jeho chování nějak usuzujete, že by mohl nějaké drogy užívat... Pokud byste mi napsala k situaci víc podrobností, mohla bych Vám odpovědět konkrétněji.