je závislý?
slečinka
Děkuji Vám za rychlou odpověď. Dnes ráno jsem se ho na vše zeptala a samozřejmě všechno popřel. Je to tvrzení proti tvrzení. Může mluvit pravdu, stejně jako mi může lhát. Kdybych něco brala já, taky bych se nikomu nepřiznala, že to dělám. Své zdravotní problémy svedl na životní styl, který vede. Hodně sedí u kompu-proto prý ty bolesti kloubů. Je vášnivým kuřákem marihuany. Když jsem se ho zeptala, proč nejí, řekl mi, že po jointu se mu vždycky stáhne žaludek a on nemůže jíst. Přitom marihuana, jak známo, naopak podoruje chuť k jídlu.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Obávám se také, že Vaše podezření bude spíše oprávněné. Teď je ale bohužel jen na Vás, jak s tím naložíte. Přítel zjevně problém zastírá, nepřipouští si ho, nechce s Vámi o tom mluvit a pravděpodobně s tím taky nechce nic dělat. Sama víte, že zdroj, od kterého máte informace, je relativně důvěryhodný a naopak informace od Vašeho přítele ohledně životního stylu a kouření marihuany skutečně moc věrohodné nejsou. Nejsem si jistá, jestli v takovém případě je perspektivní se pokoušet o zdravý partnerský vztah, když už v tuhle chvíli je Vaše důvěra k němu narušená a jste přesvědčená, že Vám přítel lže. Promyslete si teď, jak se zachováte, jaký má vztah pro Vás význam, kam až chcete jít a kam už ne... a kdyžtak znovu napište, zkusíme vymyslet nějaké řešení.