rada nad zlato
BB
Dobrý den, potřebuji poradit, dnes jsem našel své partnerce, plato léků kalium chloratum, vyrobeno infusia as. Vzhledem k tomu že mám již delší dobu podezření že užívá nějaké drogy typu kokain,pervitin tak se chci zeptat jestli tento lék není zneužitelný v tomto směru. Předem vám děkuji za brzskou odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Kalium chloratum je přípravek obsahující draslík (chemická značka K, kalium). Nemyslím si, že by tyto tablety měly něco společného s užíváním drog a rozhodně to není lék, který by měl nějaké psychotropní účinky, jedná se o něco podobného jako jsou vitamínové tablety. Nevím, z jakého důvodu podezříváte přítelkyni, že užívá pervitin nebo kokain, ale pokud jste užil mnohokrát testy na drogy a byly negativní, tak by bylo možná na místě se zamyslet nad tím, že chování Vaší přítelkyně má možná jiné příčiny než užívání drog... Také nemyslím, že testování na drogy nějak prospívá vzájemné důvěře a intimitě v partnerském vztahu. Když mi o Vaší situaci a o důvodech Vašeho podezření napíšete víc, možná bychom mohli najít nějaké řešení.