jsem normalni..
coze/...
mam jeden jednoduchy dotaz... tuhle stranku ctu denne.. ruzne pribehy lidi,zavislych na ruznych drogach... jsou jich stovky,tisice... tak by me zajimalo jestli jsem jeste normalni ja, kdyz nekourim,nepiju,neberu zadne drogy... pripada mi ze uz nejsem v mode...

Odpověděl: Bára Orlíková
Jestliže se porovnáváte se vzorkem lidí, kteří píší do naší poradny, tak Vám to tak připadat může. Ale tohle není reprezentativní vzorek populace - sem píší lidi, co obyčejně mají nějaké potíže s drogami nebo jejich blízcí a spíše výjimečně píše někdo, kdo potíže s drogami nemá a jen se chce něco dozvědět. Pokud se budete srovnávat s jiným vzorkem lidí, tak myslím, že budete jistě v normě... :-) Nemyslím, že by byl důvod na Vašem životním stylu něco měnit.