piko+extaze, testy
smaska
jak pusobi na mocove testy kdyz si dam piko a na to extazy?nemuze se stat neco takovyho, ze se treba ta doba zjisteni pervitinu v moci prodlouzi?ostava ta doba 3-21 dni? a jeste neco, jsou vsechny mocove testy rovnake ze zjisteni drogy je tam min3 a max. 21 dnu?nebo existuji i takove, kdy se da z moce droga zjisti i do delsi doby, treba nekolika tydnu i mesicu? jaky je rozdil v mocovych testech za 150čk a 450čk? je to proto, ze by ta doba zjisteni drogy bila delsi? poprosila bych co nejrychlejsi odpoved, jak jen budete moc..moc krat dopredu dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, když zkombinujete pervitin s extází tak doba kdy budete mít pozitivní test by se nějak dramaticky prodloužit neměla. V podstatě stále platí, že obojí se zjistí max. do 1-2 týdnů od užití, i těch 21 dní je už extrém. Na testy má vliv jednak množství i jak často užíváte, jednak i to jaký máte metabolismus apod. Je toho hodně. Rozdíl v testech za 150 a za 450 Kč je podle mě spíš v tom , že ty druhé jsou multi testy, tedy ukazují užití různých drog, až 10, najednou na jednom testu. Alespoň jsem se nikdy nesetkala s testem pouze na jednu drogu za 450,-. Delší dobu je pak možné testovat přítomnost drog už jen z vlasů, u testů z moči to možné není. Doufám, že jsem tedy odpověděla na všechny Vaše dotazy. Snad už brzy nebudete muset horečnatě zjišťovat informace o testech a podaří se Vám i s pervitinem skoncovat nadobro...