Geneticky modifikovana marihuana
grower
Dobry den, zajimalo by mne, co je to ta geneticky modifikovanou marihuana, co o ni stale ctu na cim dal tim vetsim mnozstvi webu, a cim dal tim verohodnejsich (naposledy vase poradna). Mam pocit ze se ve veci v celku dost orientuji, ctu hodne studii, i zahranicni v aj, a prestoze nepestuji, mam podrobne info co se pestuje tady i v zahranici (jiste forum :) A nesetkal jsem se s tim, ze by jakakoliv seed banka nabizela GMO travu. A jiny zdroj na konopnou genetiku neexistuje, protoze pokud by byla geneticky modifikovana marihuana tak rozsirena, tak by ji drive nebo pozdeji nekdo narizkoval, nebo vytvoril semena a s uspechem je prodaval. Jestli spise neni myslena marihuana slechtena. Pak neni mozne pouzit oznaceni geneticky modifikovana, a strasit tim lidi. Protoze to by znamenalo, ze treba rajcata jsou take geneticky modifikovana (po desetileti se slechti). Navic se vetsina tech clanku nezminuje o rizicich, spojenych s GMO pouze pise ze uz to neni stara dobra trava, takze rodice pozor, to neni to co bylo v pohode za vaseho mladi, tohle je nova zla droga ktera nezaslouzi slitovani. A na jeji represi je potreba spousta penez. Moc by mne potesilo, kdyby jste mi poslali nejake odkazy, pripadne nazvy publikaci, kde se pise o riz. nove marihuany. A hlavne, jake jsou rozdily mezi novou a starou. Protoze IMHO je to pouze o vykourenem mnozstvi. Misto cisteho jointa, ktery mi zaspini plice, si dam jednu malou dymku. Ucinych latek v sobe budu mit stejne tak v cem je problem? Dekuji za vas cas. PEACE PS: jsem rekreacni kurak, nepiju, a uz jsem si myslel, ze bude brzy dekriminalizace. A pak se zacinaji vynorovat clanky plne straseni lidi... :((

Odpověděl: Jakub Minařík
Divím se,že vás takové články překvapují. Objevují se stále znova, jen strašidla bývají jiná. Vždy to tak bylo a vždy to tak, myslím, bude. Protože je třeba mít nepřítele. Ohledně genetických úprav konopí nemám žádné relevantní informace. Pokud by se taková informace potvrdila, tak by záviselo na tom, co v konopí je za účinné látky, v jakém poměru a koncentraci, ale to víte. Ohledně potentnosti konopí mám krom argumentu, že čím méně listí a více THC, tím lépe, protiargument - že hodně účinných látek snáze vede ke špatnému odhadu množství a pak snáze ke komplikacím s příliš hlubokou intoxikací. Tu a tam někoho v takovém stavu ošetřuju a nebývá to úplně veselé.