injekcni pouzivani subutexu
dobry den, muj dotaz se tyka ohledne me sestry,ktera poziva subutex uz skoro dva roky ,a to injekcnim zpusobem...existuje nejake zarizeni v CR,ktere se specializuje primo na tuto problematiku? Dekuji a jsem s pozdravem Katerina

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nevím, jaké zařízení přesně máte na mysli - substituční cetrum, léčebnu, komunitu? V podstatě všechna zařízení, která pracují s uživateli drog už dnes pracují běžně i s uživateli Subutexu. Je to dnes poměrně rozšířená droga, včetně užívání injekčně. Pokud jde o substituční centra, i těch je po republice dostatek. Veškeré vhodné kontakty ve Vašem okolí najdete na stránkách www.drogy-info.cz, v sekci "mapa pomoci". Pokud jste měla na mysli něco speciálního, napište prosím znovu a zkuste to popsat konkrétněji.