Pl
fetnicka
Dobrý den,tak se ozývám.Ano vím musím vydržet,ale chtěla jsem se vás ještě zeptat nejspíš půjdu do komunity,chtěla bych si i žádost podát k vám do Němčic,myslíte,že je to reálé.Četla jsem,že se to usí udělat přes K-čko,tak nevím. Díky za vaší odpověd a přžeji hezký den Michaela

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to mě těší, že už uvažujete i o komunitě. V léčebně by Vám měli pomoct vybrat tu nejvhodnější pro Vás. Vzhledem k tomu, že neznám moc Vaši anamnézu, nebo spíš tak útržkovitě, nejsem schopná posoudit, jestli zrovna Němčice by pro Vás byly to pravé. Většinou přijímáme nad 25 let (i když u žen děláme občas i výjimky), s delší drogou kariérou (obvykle nad 5 let). Také počítejte s tím, že léčba u nás trvá rok, některé komunity jsou i na kratší dobu. Ale rozhodně zkuste žádost podat, stačí zaslat do K-centra v Praze na jméno David Pešek životopis, cca 5 stran a žádost + vyplněný formulář, který snad v léčebně mají, nebo Vám ho z Káčka zašlou (kacko@sananim.cz). My Vaši žádost projednáme a dáme Vám co nejdřív vědět, jak je to s místem. V současné době by myslím pro ženu bylo. Tak zatím se držte!