Syn
Mirka
Když se vrátil domů, a při rozhovorech sic útržkovitých, které jsme spolu vedli, mně řekl pouze o krabicovém vínu a marjánce, ale jeho oči kolikrát naznačovali asi i něco jiného... max. zúžená zornice, a v té době vůbec nechtěl mluvit. Vzhedem k tomu, že byl 14 měsíců na ulici a vůbec jsem o něm nevěděla, nevím k čemu všemu mohl přičichnout. Já vlastně vůbec nevím jak se mám k němu chovat, i kdyby se teď vrátil ... děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Posílám Vám kontakt na Kontaktní centrum v Plzni, které je určené jednak uživatelům drog a jednak nabízí pomoc i jejich rodinám a blízkým. Tam byste si mohla promluvit s někým z odborníků, získala byste potřebné informace a podporu a bylo by pro Vás přece jen asi jednodušší se rozhodovat, jak pokračovat dál, připravit se na některé situace, které by mohly nastat. Případně by Vám předali kontakty na někoho dalšího z profesionálů, kdo by Vám mohl pomoci ještě lépe než oni. Podle toho, co popisujete, je možné, že syn měl (či má) problémy s užíváním opiátů (zúžené zorničky jsou pro to typickým příznakem), ale nutno říct, že se to dá přes internet těžko posoudit, takže se mohu mýlit. Každopádně Vám přeji hodně štěstí a když by bylo potřeba, tak napište. Kontaktní centrum Centrum protidrogové prevence a terapie, o.p.s. Havířská 11, Plzeň, 301 00 telefon: 377 421 374 fax: 377 421 034 http://www.kcentrum.cz