pervitin
klepík
Dobrý den prosím o radu jestliže zjistím z testu že syn užil pervitin prosím jakou mám pravomoc a mám vůbec nějakou šanic dostat ho na léčení třeba jen ambulantní, když sám nebude chtít? Je nyní velmi agresivní, nedostala jsem ho ani k psychologovi když nastali změny v chování zaněkolik měsíců bude plnoletý a bojím se že pak již ztratím šanci mu pomoci.plzeňský region děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, do jeho plnoletosti máte možnost dát ho na nedobrovolné léčení. Sice je otázka, jak moc je takové léčení účinné, pokud on sám nechce, ale rozhodně je to lepší zkusit, než jen nečinně přihlížet. V případě že se tak rozhodnete, doporučovala bych ideálně nějaký terapeutický program pro nezletilé, jako je např. Cesta Řevnice (http://www.cbox.cz/sm-cesta/ - stránky sice nejsou nejnovější ale základní informace a kontakt zde naleznete). Samozřejmě ideální by bylo zkusit s ním ještě promluvit a domluvit se na nějakém řešení, které by bylo vyhovující pro vás oba. Jestli ale užívá pervitin pravidelně a baví ho to, chápu, že ta možnost asi teď není příliš reálná.