Testy u pervitinu
Tomas
Dobry den, jiz jsem vam psal jako tomas, ale otazka k vam zrejme nedorazila. Ve stredu jsem s kamarady pil alkohol a diky ztrate zabran jsem si dal "kilovku" (0,1g) peri. Tento patek (13.7.) jsem mel jit na odber krve + moci a doktory jsem byl seznamen s tim, ze se bude zjistovat i jestli nejsem uzivatel drog. Dnes jsem tam radeji nesel, nebot to v tele jeste trochu citim, nicmene nejpozdejsi termin, kdy tam mohu jit, je pondeli rano. Chtel jsem se tedy proto zeptat, zda-li uz doktori na vysledcich moce a krve nic nezpozoruji (resp. alespon ne nic zretelneho). Drogy jiz normalne neuzivam - slo o vyjimku, s drogami jsem prestal asi pred 4mi roky. Slysel jsem, ze na vypuzeni z tela pomaha sampanske, tak ho ted popijim, take jsem slysel o mleku, ale zda se mi to spise jako "babske drby". Je tedy nejaky podpurny zpusob jak telo vycistit rychleji?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Máme toho teď na poradně opravdu hodně, tak se omlouvám, že reaguji až teď. Odpovídám oba Vaše dotazy najednou. V pátek by byly testy pravděpodobně pozitivní. Pokud by byl test proveden z krve, tak se dá pervitin detekovat cca 1 - 2 dny, v moči se dá detekovat déle, ve Vašem případě by test byl pozitivní několik dní, pokud se skutečně jednalo o jednorázové užití. Myslím, že byste si na sebe měl dávat pozor - pokud píšete, že jste s drogami seknul, tak by Vás nemělo zlomit to, že se napijete alkoholu aznovu si dáte. Pokud nebudete opatrnější, tak by se Vám mohlo stát, že do toho zapadnate znovu. Nevím, jestli Vaše poznámka na závěr znamená, že pijete hodně tekutin s úmyslem, aby se tělo rychleji pročistilo (moc to nepomůže, ale budiž) nebo že máte nějaký problém s alkoholem... V druhém případě by stálo za to to řešit. Držím palce a dávejte si na sebe pozor. P. S. O šampaňském jsem ještě podobnou fámu neslyšela, ale je to zajímavá záležitost :) Myslím, že máte pravdu, že to jsou "kecy". Moc věcí na urychlení detoxikace těla není. Na některých zahraničních webech se sice nabízejí nějaké přípravky, které by měly vyčistit tělo od drog pro účely testování na drogy, ale obávám se, že jejich účinek je sporný. Navíc stojí dost peněz. :)