odpověď
matka
Děkuji za odpověď, je pravdou ,že já se s tím trápím a stále si říkám,že musím pro to něco udělat a nevím si s tím rady.Syna jsem už 9 dní neviděla a jsem z toho zoufalá.Vzal si spacák a beze slov odešel.Obávám se toho nejhoršího. Nevím co s ním je a kde je.Nechápu jaký měl k tomu důvod,rodina funguje,do 16let hrával aktivně hokej,neměl žádné problémy,byl oblíbený a spolehlivý.Není jedináček.2 měsíce před maturitou ukončil bezdůvodně studium. Budu moc vděčná,když mě někam nasměrujete,protože mi moc na tom záleží.Jsou to hrozné a nekonečné hodiny zoufalství.Ještě jednou děkuji p. Žal.

Odpověděl:
Dobrý den, ráda bych vám doporučila konkrétní kontakt, ale bohužel jste neuvedla region, kde by to zhruba mělo být. Tak prosím ještě napište. Jinak je pochopitelné, že jste zoufalá a prožíváte velice nepříjemné období. Ale jestli mohu mít malé doporučení - neutápějte se v pocitu viny a hledání příčin, proč se váš syn chová tak, jak se chová. To, že někdo začne brát drogy (nebo pít nadměrně alkohol), má obvykle více důvodů a souvisí to s mnoha věcmi. A je dost zbytečné se tím teď trápit, nikomu tím nepomůžete a jen vás to vyčerpává. Zatím přeji hodně sil.