Zjištění přítomnosti pervitinu v moči a v krvi
Tomas
Dobry den, vcera jsem si po nejakem vypitem alkoholu vysnupal "kilovku" pervitinu. Problem je, ze zitra mam jit na testy a doktori budou zjistovat, zda-li nejsem drogove zavisly. Nevim presne, jestli to budou zjistovat pomoci odberu krve, nebo moci - nebot budou testovat oboje. Drogy normalne neberu, je to jiz par let, co jsem s tim seknul a co jsem drogu nemel. Myslite, ze se drogu nepodari zjistit? Hodne piji...

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Máme toho teď na poradně opravdu hodně, tak se omlouvám, že reaguji až teď. Odpovídám oba Vaše dotazy najednou. V pátek by byly testy pravděpodobně pozitivní. Pokud by byl test proveden z krve, tak se dá pervitin detekovat cca 1 - 2 dny, v moči se dá detekovat déle, ve Vašem případě by test byl pozitivní několik dní, pokud se skutečně jednalo o jednorázové užití. Myslím, že byste si na sebe měl dávat pozor - pokud píšete, že jste s drogami seknul, tak by Vás nemělo zlomit to, že se napijete alkoholu a znovu si dáte. Pokud nebudete opatrnější, tak by se Vám mohlo stát, že do toho zapadnate znovu. Nevím, jestli Vaše poznámka na závěr znamená, že pijete hodně tekutin s úmyslem, aby se tělo rychleji pročistilo (moc to nepomůže, ale budiž) nebo že máte nějaký problém s alkoholem... V druhém případě by stálo za to to řešit. Držím palce a dávejte si na sebe pozor.