Jaka jsou rizika?
Honza
Moje kamaradka pracujici v jednom krizovem centru se rozhodla ze zkusi pervitin. Mam o ni strach aby se ji neco nestalo nebo se nestala zavislou, muzete mi prosim poradit jak pervitin na cloveka ktery ho snupe pusobi, jak poskozuje zdravi a jestli i po jednom uziti muze byt clovek zavisly?? Muze ho treba i jedno uziti cloveka nejak zmenit v chovani, protoze pozna uplne jine veci nez predtim??? diky az odpoved

Odpověděl:
Dobrý den, poměrně podrobné informace ohledně pervitinu a jeho rizik najdete na těchto stránkách v rubrice "Stimulační drogy - pervitin". Tak to pročtěte a kdyby nebylo něco jasné nebo jste tam potřebnou informaci nenašel, tak se klidně ještě ozvěte. Taky to můžete dát přečíst vaší kamarádce, ať má představu, do čeho jde. No, jinak mě k vašemu dotazu ještě napadá docela zásadní věc - že k tomu, aby člověk dokázal kvalitně pomáhat lidem, kteří berou drogy, není kvalifikací vlastní drogová zkušenost, nýbrž adekvátntí vzdělání a také určitá osobnostní vyzrálost a srovnaný vztah k návykovým látkám.